畅销书: 不能错过的英语启蒙——中国孩子的英语路线图
出国不出国——北美金字塔教育的启示
登录 | 注册 | 优惠 | FAQ | 选书 | 家长手册 | 论坛 | 博客

登录后才能查看借书车

 

 Also By This Author...

 Similar Items...

 Book Details...

Rock & Roll! (Snappy Sounds, Noisy Pop-Up Fun)  有书评 有内页照片
Author:   Harwood, Beth / Derek Matthews
Series: Interactive 
Category: Fiction - Concepts 


ISBN: 9781592234547  查看亚马逊上的介绍
Pages: 12 页
Age / Level: 3-6,适合亲子阅读
Type & Binding: 硬皮精装本,Picture Book
Original Price: $ 12.95
押 金: ¥104
逾期借阅费: ¥13/月


临时会员不能借阅


Series / 所属系列:
Interactive

Overview / 简介:
The hottest new group to hit the charts is the Snappy Town rock and roll band! This new entry in the best-selling Snappy series helps children learn about the world of music as Parrot, Rabbit, Elephant, and Duck learn about musical instruments and form a band of their own. Playful jumbo pop-ups and interactive sound effects are an innovative, engaging introduction to the guitar, keyboard, saxophone, and drums. While the Snappy gang practices their instruments, young readers practice their vocabulary skills as they match pictures to words on the sidebars of each spread. This delightful story ends with a crowd-pleasing concert and a giant, jammin’ pop-up spectacular!

Foreign Customer Review / 国外客户评价:
I absolutely love this book. THis is a great book for children with short attention spans and the pictures are so bright and colorful. I definatley recommed anything that he illustrates.


报告错误、缺书登记
如果您发现关于本书的任何错误,请点这里报告。 如果您在本站没有发现您想要的书,想要团购这本书,或者有其他方面的意见、建议,请点这里留言, 我们将认真考虑您的要求。

上传内页照片或者 mp3 音频




感谢Annie提供图片




感谢ruby提供图片




感谢ruby提供图片




感谢ruby提供图片


如果您有本书内页的图片,或者有语音的 mp3, 安妮非常感谢您登录后上传,与全体会员分享!


书评   本网站或公司不会在书评中发布任何中奖或活动信息  
源妈: 很有意思的一本音乐书 2011/11/14 14:51:00
国内很少能见到的一本音乐书,趣味性强,每打开一页是一种乐器演奏的音乐声,到了最后一页将前面的所有乐器来了一个大合奏,很有意思~
0 顶.  
 
思思: 很特别 很有趣 2012/3/5 7:33:00
孩子自己选的 觉得书里能发出好听的音乐声很特别 很有趣 还发现每页都有一只小老鼠 很全才啊!
0 顶.  
 
xiaovanessa: 会发出音乐的书 2012/9/20 14:23:00
当5岁女儿拿到书时,先翻了一遍说“我还从来没有见过会发出音乐的书!”,接着又翻了二遍,发现每页都有只老鼠拿不同的乐器。很想知道为什么会有音乐?音乐从哪来?为什么最后一页这么厚?
“你觉得这书发出音乐需不需要电”,我问她
“要。”她点点头。
“对,书发出音乐和玩具发出音乐是一样的!”
“妈妈,我现在喜欢看书了,因为书有很多好玩的东西!”
“嗯,书里还有很多故事带给我们奇妙的感觉!”
她接着找声音从哪来,指着封底白色小方块,喊“妈妈,声音从这来的!”
我把耳朵凑过去,“确实有声音,但上面是电池的图标”
我们又接着找,发现最后那页,有些圆洞洞,类似个小喇叭。这也就是最后一页这么厚的原因。
书中的图片很直观,孩子已经很熟悉了,孩子研究书的构造的兴趣远比文字大.我想我能做的就是等待,等她玩够了再说。
0 顶.  
 
登录后才能发表书评!  免费注册


安妮花教育 | 图书馆 | 公告 | 关于我们 | 联系我们 | 各地星级馆 | 加盟合作 | 点读文件下载 | 求才启示 | 如何选书 | 常见问题 | 会员政策 | Worldwide
Copyright© 安妮花英语俱乐部 & 安妮花总馆. 京ICP备11046565号-4京公网安备11010802030648号