畅销书: 不能错过的英语启蒙——中国孩子的英语路线图
出国不出国——北美金字塔教育的启示
登录 | 注册 | 优惠 | FAQ | 选书 | 家长手册 | 论坛 | 博客

登录后才能查看借书车

 

 Also By This Author...

 Similar Items...

 Book Details...

Violet's House (Disney Baby Einstein, Touch-and-Feel Fun!)  有书评 有内页照片
Author:   Aigner-Clark, Julie
Series: Baby Einstein 
Category: Fiction - Language  Concepts 


ISBN: 9781423108597  查看亚马逊上的介绍
Pages: 10 页
Age / Level: 3-6,适合亲子阅读
Type & Binding: 纸板书,Picture Book
Original Price: $ 9.99
押 金: ¥100
逾期借阅费: ¥15/月


临时会员不能借阅


Series / 所属系列:
Baby Einstein

Overview / 简介:
Take Baby on a tactile journey around the house! In Violet's House, Baby can explore the sensation of soft curtains in the living room, a rough orange in the kitchen, sticky paints in the playroom and so much more. When you've finished reading the book, you can continue the learning in your own home.


Baby Einstein Books is an imprint of developmentally appropriate, interactive books designed to introduce children ages 0-3 to classic poetry, art, and foreign languages in a fun and accessible way. A combination of playful images, beautiful photography, and bold illustrations with multilayered text will captivate and stimulate babies and young children. This “humanities for babies” program, based on the award-winning video series, taps into the natural learning potential of young children—and their parents’ aspirations for them.

Foreign Customer Review / 国外客户评价:
We bought this for our 10 month son and from day one he has ADORED it. Even now, at 12 months, he's still facinated, particularly with the 'sticky' finger paints and the yarn hair of the doll. This is one of the best touch & feel books I've ever seen. Couldn't recommend it more!


报告错误、缺书登记
如果您发现关于本书的任何错误,请点这里报告。 如果您在本站没有发现您想要的书,想要团购这本书,或者有其他方面的意见、建议,请点这里留言, 我们将认真考虑您的要求。

上传内页照片或者 mp3 音频




感谢ruby提供图片




感谢ruby提供图片




感谢ruby提供图片




感谢ruby提供图片




感谢ruby提供图片


如果您有本书内页的图片,或者有语音的 mp3, 安妮非常感谢您登录后上传,与全体会员分享!


书评   本网站或公司不会在书评中发布任何中奖或活动信息  
ruby: 学单词 2012/2/20 14:37:00
第二次借baby Einstein的书,这类书真是没得说,好,正如其名。每一页的信息量非常大,所以这本书的读者可以跨度很大。每一页都是一个场景,这里是厨房或是书房,或浴室,比如说浴室,那里有towel, rug ,宝宝可以touch and feel, 还有toothpaste, toothbrush, etc…相信读透这本书,宝宝基本的单词都会增加很多。另外这本书画面大,色彩清晰,让人赏心悦目。一次没学会的东西,没关系可以从下一本同类书中学到。每页也有一些touch and feel的画面,增强宝宝的印象。强烈每类小朋友看看。
0 顶.  
 
maggiegj: 情景对应 2013/6/7 12:48:00
很好的情景对应绘本,客厅,厨房,游戏室,卧室,对应的用品,还可以触摸感受,小朋友很喜欢,尤其喜欢一边摸着书一边说“sticky finger paint”,还有闻图片里薄荷味的牙膏,不得不佩服外国人制作绘本的用心。
0 顶.  
 
michellexp: 形象的生活场景 2013/7/11 16:53:00
Baby Einstein系列的书已经借过很多次了,的确是名不虚传,真正适合低幼的小朋友“玩”的书。这本书已经有了一定的情节,是小老鼠Violet的家,各种场景下,有厨房、浴室、玩具房、卧室等等。每一个大的画面就是一个场景,而且内容很丰富。比如厨房里,妈妈在洗盘子,小老鼠在吃用牛奶冲泡的甜甜圈,旁边的面包机里还吐出了两片热气腾腾的吐司。这些场景可以触摸,很形象,桐桐就很喜欢。比如那个甜甜圈,以前没有看到过这种食物,我就给他讲述,美国的小朋友很喜欢吃这个作为早餐,各种颜色的甜甜圈代表各种口味的,黄色的是香蕉味,紫色的是葡萄味,桐桐马上自己接上“红色的是西瓜味”等等。比如玩具房里,桐桐也有一个类似的画架,在画画的时候也要穿上“工作服”,以防弄脏,这些都和书里的场景非常相似。所以一遍一遍地讲,桐桐自己讲。
0 顶.  
 
登录后才能发表书评!  免费注册


安妮花教育 | 图书馆 | 公告 | 关于我们 | 联系我们 | 各地星级馆 | 加盟合作 | 点读文件下载 | 求才启示 | 如何选书 | 常见问题 | 会员政策 | Worldwide
Copyright© 安妮花英语俱乐部 & 安妮花总馆. 京ICP备11046565号-4京公网安备11010802030648号