畅销书: 不能错过的英语启蒙——中国孩子的英语路线图
出国不出国——北美金字塔教育的启示
登录 | 注册 | 优惠 | FAQ | 选书 | 家长手册 | 论坛 | 博客

登录后才能查看借书车

 

 Also By This Author...

 Similar Items...

 Book Details...

Peekaboo (Baby Max and Ruby)  有书评 有内页照片
Author:   Wells, Rosemary
Series: Max and Ruby 
Category: Fiction - Interactive  General 


ISBN: 9780670011674  查看亚马逊上的介绍
Pages: 12 页
Age / Level: 3-6,适合亲子阅读
Type & Binding: 纸板书,Lift the Flap Book
Original Price: $ 5.99
押 金: ¥60
逾期借阅费: ¥9/月


临时会员不能借阅


Series / 所属系列:
Max and Ruby :  3岁的兔子弟弟调皮捣蛋,总是对兔子姐姐指手画脚,想法设法地给姐姐捣乱. 这个系列,是和 Maisy 一样,又一个遍布在美国、加拿大的电视节目、甚至在轮船的孩子玩耍区都在播放的系列片,适合的年龄段比 Maisy 系列更大一些。

Overview / 简介:
The popular bunny siblings now appear in a brand-new board book series - but as their baby selves. Baby Max is mischievous as ever while he plays peekaboo.

With lift-the-flaps novelty elements as well as eye-catching accents of foil or glitter, this irresistible board book will introduce the very youngest readers to the beloved bunny pair, who star in their own show on Nick Jr. and Noggin.

Foreign Customer Review / 国外客户评价:
The new Baby Max and Ruby line is just as cute as the original and even more interactive. I did not realize this was a lift-the-flap style book and was pleasantly surprised when we received it. The front cover even has fuzzy material for his blanket and rug that provides a nice textural experience as well. Again, short phrases and the wonderful artwork keep my 2 year old thoroughly entertained. Great buy!

About the Author / 作者介绍:
Rosemary Wells is a prominent advocate for literacy, as well as the author of more than thirty books about Max and Ruby. She lives in Greenwich, Connecticut.


报告错误、缺书登记
如果您发现关于本书的任何错误,请点这里报告。 如果您在本站没有发现您想要的书,想要团购这本书,或者有其他方面的意见、建议,请点这里留言, 我们将认真考虑您的要求。

上传内页照片或者 mp3 音频




感谢ruby提供图片




感谢ruby提供图片




感谢ruby提供图片




感谢ruby提供图片




感谢ruby提供图片


如果您有本书内页的图片,或者有语音的 mp3, 安妮非常感谢您登录后上传,与全体会员分享!


书评   本网站或公司不会在书评中发布任何中奖或活动信息  
xiaovanessa: 不经意间记住了 2012/10/24 15:32:00
这是5岁女儿Lyn喜欢的会动(带机关)的那一类书。书中的人物Lyn很熟悉,游戏Hide and seek也很熟悉,这类书接受起来就像中文书一样。感觉孩子大部分时候还是把它当成游戏书,对着图玩捉迷藏为主,对文字不怎么在意, 一拿起这本书就只说Peekaboo和
Thump。 令我惊喜的是等到要还书时,再拿起这本书,她居然记住了里面很多句子!
0 顶.  
 
白百合: 动画片里的形象,更易接受 2012/12/27 15:55:00
内容简介:Max 和 Ruby姐弟俩人玩捉迷藏的游戏,分别藏在了沙发后面,窗帘后面,橱子门后面,窗帘后面。两个人最后听到了一种声音,谁藏在浴盆旁边呢?原来是Max的会喷火的粉红脚趾的玩具。
是一本可以翻翻的捉迷藏书,因为是动画片里面的形象,接受起来更加容易。孩子两岁半,挺喜欢。
0 顶.  
 
yzy0923: 好玩的书 2013/10/31 17:04:00
对于可以互动的书,孩子总是充满兴趣,还要和我比赛,看谁用英语先说出看到的那一部分,然后打开隐藏在后面的图片,开心极了,不经意间就知道了一些单词。
0 顶.  
 
登录后才能发表书评!  免费注册


安妮花教育 | 图书馆 | 公告 | 关于我们 | 联系我们 | 各地星级馆 | 加盟合作 | 点读文件下载 | 求才启示 | 如何选书 | 常见问题 | 会员政策 | Worldwide
Copyright© 安妮花英语俱乐部 & 安妮花总馆. 京ICP备11046565号-4京公网安备11010802030648号