畅销书: 不能错过的英语启蒙——中国孩子的英语路线图
出国不出国——北美金字塔教育的启示
登录 | 注册 | 优惠 | FAQ | 选书 | 家长手册 | 论坛 | 博客

登录后才能查看借书车

 

 Also By This Author...

 Similar Items...

 Book Details...

Franklin's Valentines  有书评 有内页照片 有 mp3
Author:   Bourgeois, Paulette   Clark, Brenda
Series: Franklin 
Category: Fiction - Valentine  Humorous 


ISBN: 9780590130011  查看亚马逊上的介绍
Pages: 32 页
Age / Level: 5-8, Level-2,适合亲子阅读
Type & Binding: 软皮本,Picture Book
Original Price: $ 4.99
押 金: ¥50
逾期借阅费: ¥8/月


临时会员不能借阅


Series / 所属系列:
Franklin

Overview / 简介:
FOR USE IN SCHOOLS AND LIBRARIES ONLY. The Valentine's Day Party has begun at last, but Franklin lost his cards on the way to school. As his pile of valentines begins to grow. Franklin feels bad that he has none to give in return. But in the true spirit of the day, everyone assures Franklin t --This text refers to the School & Library Binding edition.

Foreign Customer Review / 国外客户评价:
My daughter loved this story as did I as the emphasis on Valentine's Day was about friendship and taking a day and celebrating friendships. As Franklin lost all of his Valentine's in the mud and didn't have any for his friends, he couldn't believe they still wanted to give him their cards and letters. He realized that friends like you for who you are and not what you can give them. As a parent, if feel this is one lesson that your kids can't learn too often.

About the Author / 作者介绍:
Paulette Bourgeois is the author of more than 40 books for children, including the In My Neighborhood series and Oma?s Quilt. She lives in Toronto, Ontario. Brenda Clark is best known as the illustrator of the original Franklin the Turtle series written by Paulette Bourgeois. Other popular titles she has illustrated include Sadie and the Snowman, Big Sarah's Little Boots, and the award winning, Little Fingerling. Brenda lives in Port Hope, Ontario. --This text refers to an out of print or unavailable edition of this title.


报告错误、缺书登记
如果您发现关于本书的任何错误,请点这里报告。 如果您在本站没有发现您想要的书,想要团购这本书,或者有其他方面的意见、建议,请点这里留言, 我们将认真考虑您的要求。

上传内页照片或者 mp3 音频




感谢Cindy提供图片




感谢成成妈妈提供图片




感谢成成妈妈提供图片




感谢成成妈妈提供图片


正式会员登录后,可以免费下载.


如果您有本书内页的图片,或者有语音的 mp3, 安妮非常感谢您登录后上传,与全体会员分享!


书评   本网站或公司不会在书评中发布任何中奖或活动信息  
停云: 友情最重要 2011/11/20 6:28:00
Franklin做了很多的Valentines准备送给好朋友,可是才出门,卡片都掉了,它却没有发现。
在学校,终于等到交换礼物的时候,Franklin却怎么也找不到自己的卡片了
Franklin很伤心,可是老师和朋友们却用热情安慰了他,让他更理解什么是友情。

这本书让我知道了,原来情人节是广义的,不光恋人,也是朋友的节日。

Franklin系列,每页的文字并不短,但是四岁的女儿每次自主朗读都很顺利,生词很少,读得也很流利。
30 顶.  
 
lawyershen: 每天都是朋友节 2012/3/27 20:04:00
小乌龟为同学老师准备了许多情人节贺卡,却在上学的路上把卡弄丢了。小乌龟第二天把卡补齐了,虽然第二天已不是情节节了。小乌龟感叹说每一天都是朋友节。
2 顶.  
 
细水长流: 小乌龟的情人节体现出友情的珍贵。 2012/2/15 14:37:00
孩子之间的情人节,其实寓意有很多种,都是很PURE的。和爸妈之间的,和爷爷奶奶之间的,和好朋友之间的,这本书就是小乌龟和好朋友们之间情人节的故事了。虽然,文字多,但是浅显容易理解,关键在于符合孩子的心智,国外的节日都是围着孩子转的,所有的节日都会以孩子的感受及需求为导向,非常人性化!
1 顶.  
 
Cindy: 小豆包自己写书评---"FRANKLIN'S VALENTINES" 2011/1/3 13:37:00
"FRANKLIN'S VALENTINES",写的是FRANKLIN做了给朋友的贺卡,可是贺卡忘在家里了.没法给朋友了.后天FRANKLIN带来了贺卡,小朋友都说":哎呀,昨天是情人节,怎么变成今天给人家礼物了呢?" FRANKLIN说因为每天都能过"和朋友开心"的节日,所以我给了你们贺卡哦.小动物们都开始喜欢小乌龟了.我下次忘了东西的话,也会象FRANKLIN一样,下次补给同学的.
0 顶.  
 
keke: 适合有基础的小朋友 2011/11/16 9:53:00
第一次借绘本,如果没有基础,这套绘本还是晚点借,coco喜欢看franklin的动画,但阅读对她确实难了点,不过看完了图画还是说挺喜欢的。等有了一定的基础,才重新借阅效果会更好吧。
0 顶.  
 
wuxidixi: 文字有点多,但都是常用字 2012/1/11 18:05:00
拿到书,发现文字多,吓了一跳。带着孩子读进去后,发现文字虽多,但简单。图画色彩丰富,细节画得很好,非常吸引小孩子。之前恰好跟孩子细说节日,对于这个日子正不知怎么解释,看了这书,孩子很自然的接受了。
0 顶.  
 
心灵的天空: 字太小 2012/4/24 9:54:00
生涩的单词太多,字太小,等我门孩子大点再看更好
0 顶.  
 
康桥: 配合动画片而借的书 2012/8/26 18:46:00
这本书是因为孩子迷了一段时间的动画片了,故而借了这本书给他。故事讲的是急躁马虎的富兰克林把送朋友的卡片在出门时散落在院子里,去了学校大家都有卡片送给他,他却没有卡片送给朋友,非常难过。在老师的开导下,他回家又赶着做了一批,第二天送给了朋友们,并说有朋友真好,每天都是友谊节。
0 顶.  
 
登录后才能发表书评!  免费注册


安妮花教育 | 图书馆 | 公告 | 关于我们 | 联系我们 | 各地星级馆 | 加盟合作 | 点读文件下载 | 求才启示 | 如何选书 | 常见问题 | 会员政策 | Worldwide
Copyright© 安妮花英语俱乐部 & 安妮花总馆. 京ICP备11046565号-4京公网安备11010802030648号